Íme 40 megbízható munkaadó Csütörtökön adta át a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a “Megbízható munkaadó” díjakat. Ezzel olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek példaértékű és megbízható módon gondoskodnak munkatársaik... RÉSZLETEK
Alkalmazotti LinkedIn aktivitás – fizetni vagy inkább motiválni? Fizetnél azért az alkalmazottadnak, hogy vigye a cég hírét és legyen a Brand Ambassador a busásan megfizetett influenszerek helyett? Bánki Tamás Linkedin-szakértő gondolatai a HR Blogon. RÉSZLETEK
"Az számít, amit elérsz, nem az, hogy honnan dolgozol" - így megy ez a Revolutnál A többé-kevésbé kötelező „irodába való visszatérés” korszakában a Revolut továbbra is a rugalmasság és a hibrid munkavégzés mellett áll ki – a munkatársak teljesen otthonról, teljesen az irodából... RÉSZLETEK
Megvannak az Employer Branding Award nyertesei A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és... RÉSZLETEK
Ezüst díjat nyert a WHC employer branding stratégiája az idei HRKOMM Awardon Rangos elismerésben részesült Magyarország egyik vezető komplex HR tanácsadó vállalata, a WHC. A HRKOMM Award ezüst díját a „Ha kell egy jó csapat” elnevezésű, belső fejlesztésű employer branding... RÉSZLETEK
Már nem elég jó munkahellyé válni, ezt meg is kell mutatni A toborzási igények ugyan iparáganként eltérőek, a fluktuáció elleni küzdelem és a kulcsemberek megtartása közös pont. Idén is elkészült a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói... RÉSZLETEK
Munkáltatói márka disszonancia: ígéret és valóság konfliktusa 2024. szeptember X. - Amikor egy vállalat munkáltatói márkája és az álláskeresők által megélt valóság közötti különbség egyre nagyobbá válik, munkáltatói márka disszonanciáról beszélhetünk. Ez... RÉSZLETEK
Már nettó 400 ezer forint felett a pályakezdők bérigénye Mi a fontos egy pályakezdőnek? Hogyan működik a belső munkaerőpiac a Magyar Telekomnál? Mit akarnak az IT-s álláskeresők? Miért kellenek a Fülöp-szigetekiek Győrbe? Az idei budapesti Business... RÉSZLETEK
Az iroda, amellyel megtarthatja a legjobb kollégáit Egyre több szektorban válik kiemelten fontossá a munkavállalók megtartásának kérdése, vagy az, mivel motiválhatná egy vállalat a munkatársait. Ha egy cég a szakma legjobbjait szeretné a csapatában... RÉSZLETEK
Ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral A 25 legnagyobb hazai SSC-t (Shared Services Center) üzemeltető cég munkavállalóinak véleményét vizsgálta az online fórumokon az elmúlt egy évben a Follow The Yellow Communications csapata, a... RÉSZLETEK
Dolgozói motiváció 2024 - top 10 nem pénzbeli motivációs eszköz Nem csak a pénz számít - a vállalatok folyamatosan dolgoznak azon, hogy különböző, béren kívüli motivációs eszközökkel is javítsák a munkavállalók elégedettségét, és a leendő munkaerő bevonzását.... RÉSZLETEK
How much does a failed recruitment cost? Don't just count the advertising costs of hiring a worker, but also the cost of the recruiter's hours and the cost of attrition during the probationary period. Among other things, this... RÉSZLETEK
Mennyibe kerül egy sikertelen munkaerő-felvétel? Ne csak a hirdetési költségeket számoljuk egy munkavállaló felvételénél, hanem a toborzó munkaóráinak költségét és a próbaidő alatti lemorzsolódás forintjait is. Egyebek mellett erről szólt a... RÉSZLETEK
Áprilisban debütál a Boldog Munkahely Díj, már lehet pályázni! Első alkalommal kerül kiosztásra a Boldog Munkahely Díj, amelyet a Digital Média Hungary támogatásával működő HR és cégvezetési projekt, a Human Hungary hívott életre. A szervezők március 21-ig... RÉSZLETEK
Idén a fizetések még az eddiginél is fontosabbak lesznek Immár harmadik éve készíti el munkavállalói visszajelzések alapján a legjobb munkahelyek – Top Employers – listáját a Munkahelyeink.hu. A ma megjelenő, legfrissebb lista az alkalmazottak 2023-as... RÉSZLETEK
Sikeres toborzás a KKV-knál: élményt nyújtani költséghatékonyan A KKV-k (kis- és középvállalkozások) számára is kulcsfontosságú tényező az üzleti sikerhez a toborzás és a tehetségek megszerzése. Hogyan lehet megfelelően vonzani a tehetségeket és milyen lépéseket... RÉSZLETEK
Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás A munkahelyi elégedettséget meghatározó tényezők toplistáján meglepő a közösséghez és kommunikációhoz kapcsolódó elemek túlsúlya: szellemi munkavállalóknál tízből nyolc, a fizikai munkát végzőknél... RÉSZLETEK
Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb... RÉSZLETEK