Profesion.hu: több mint 10 százalékkal csökkent a meghirdetett ügyfélszolgálati állások száma A vállalatok igyekeznek az online felületeikre terelni az ügyfeleiket és automatizálással javítani a folyamataik hatékonyságát. RÉSZLETEK
Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos Soha nem volt vágyálmom, hogy ügyfélszolgálatos legyek. Tavaly májusban vágtam bele, aztán itt ragadtam, mert érdekelt” – mondta a HR Portálnak Fábri Roland, a Yettel ügyfélszolgálati munkatársa.... RÉSZLETEK
Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben A legtöbb gazdasági szereplő számára a karácsony környéki hónapok jelentik a csúcsidőszakot. A megugró forgalom azonban az értékesítési számokon túl az ügyfélszolgálatok leterheltségét is megemeli.... RÉSZLETEK
Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása A munkaszüneti nap miatt változik a megszokott nyitvatratás. RÉSZLETEK
Jelentős a fejlesztési potenciál a magyar cégek ügyfélszolgálati folyamataiban A KPMG kutatása szerint a mesterséges intelligencia használatának lehetősége foglalkoztatja leginkább az ügyfélszolgálati csatornáikat fejlesztő magyar vállalatokat. RÉSZLETEK
Ügyfélszolgálat: személyes kiszolgálásban fejlődtek, elektronikus ügyintézésben visszaestek a hazai Azok a dolgozók, akik 100 százalékos eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak. RÉSZLETEK
Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy kutatásból, ami azt mérte fel, mennyire áll készen... RÉSZLETEK
Újabb szolgáltatással segíti az erdészeti ágazatban dolgozókat az Agrárkamara A szakértők telefonon, e-mailben, valamint meghatározott megyei kamarai ügyfélszolgálati pontokon személyesen is elérhetőek lesznek. RÉSZLETEK
Ügyfélszolgálatok: a lakosság többsége már nyitott a mesterséges intelligenciára A lakossági ügyfelek 58 százaléka támogatja, hogy igényei magasabb szintű kielégítése érdekében az ügyfélszolgálatok mesterséges intelligenciát (AI) is alkalmazzanak – derül ki a United Call RÉSZLETEK
Rövidesen megszünteti az ügyfélszolgálati várakoztatást a mesterséges intelligencia Az ügyfélszolgálat az egyik olyan terület, ahol a mesterséges intelligencia a közeljövőben a legnagyobb változásokat eredményezheti. RÉSZLETEK
Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia Az ügyfelek 61 százaléka továbbra is az élő operátort választaná az automata helyett, ezért továbbra is szükség lesz ügyfélszolgálatosokra. RÉSZLETEK
Az ügyfélszolgálati munkában is áttörést hoz a mesterséges intelligencia Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call RÉSZLETEK
Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA Miközben az IKEA ügyfélszolgálati hívásainak csaknem felét egy Billie nevű mesterséges intelligencia alapú csetbot kezeli, 8500 dolgozót call centeresből lekberendezővé képzett a cég. RÉSZLETEK