Rövidesen megszünteti az ügyfélszolgálati várakoztatást a mesterséges intelligencia
Az ügyfélszolgálat az egyik olyan terület, ahol a mesterséges intelligencia a közeljövőben a legnagyobb változásokat eredményezheti.
A mesterséges intelligencián alapuló digitális átállás az ügyfélszolgálati szektorban az ügyfelek számára is számos jelentős előnnyel jár. A hívásvárakoztatás gyakorlatilag kiküszöbölhető (nemzetközi felmérések alapján a várakozási idő iparági átlaga jelenleg 25,8 másodperc), a szolgáltatás tetszőleges időpontban elérhető, emellett jelentősen javul az azonnali megoldást eredményező kontaktusok aránya is.
A kulcs a megfelelően strukturált tudásbázis
„Már azzal jelentős hatékonyságjavulás érhető el, ha az operátorok a válaszadás alapját képező tudásbázisokat nem száraz, nehezen áttekinthető dokumentumokban, hanem komplex keresővel is ellátott, kimagasló vizuális ergonómiával felépített felületen tudják elérni – magyarázta Juhász Zsolt Máté, az United Call Centers...