Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy kutatásból, ami azt mérte fel, mennyire áll készen az AI használatára munkaerőpiacra hamarosan belépő korosztály.
A Gong új kutatása azt mutatja, hogy a brit üzleti hallgatók többsége (78%) felkészültnek érzi magát az AI által vezérelt világba való belépésre, 45% pedig azt állítja, hogy motiválja őket az AI munkájukban betöltött szerepe – írja a hrnews.
Az eredmények megkönnyebbülést jelentenek a brit vállalkozások számára, amelyek a következő generációt szeretnék alkalmazni, mivel közel 90%-uk már használja az AI-t, és a többség (82%) több AI-technológiát szeretne bevezetni a mindennapi munkafolyamatokba. A mesterséges intelligencia a munkahelyeken egyszerre okozott izgalmat és szorongást az Egyesült Királyság irodáiban, de úgy tűnik, hogy a munkavállalók...