Mennyit keresnek a marketingesek 2025-ben? Az automatizáció és a mesterséges intelligencia a marketinges szakmát is jelentősen formálja. Hogyan alakultak a fizetések olyan pozíciókban, mint a social media manager, a brand manager vagy... RÉSZLETEK
Mi zajlik valójában? – Az Apple, a Chrome és az adatvédelem harca A hétvégén újra fellángolt a vita az adatvédelemről, amikor egy félreértett üzenet miatt sokan úgy hitték, az Apple nyíltan a Chrome törlésére szólította fel az iPhone-felhasználók RÉSZLETEK
Dolgozók TikTok-influencerek lettek a Rossmannál A Rossmann bolti dolgozói egy ideje már influencerként is képviselik a márkát a TikTokon. A vállalat által 2023 elején indított belső verseny célja a tehetségek felfedezése és hiteles tartalmak... RÉSZLETEK
Ezek voltak a legnépszerűbb marketingeszközök a magyar kkv-knál 2024-ben A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva... RÉSZLETEK
Nem lehet provokáció és megdöbbentés nélkül boldogulni: a marketing szakma közelről Forradalmi és formabontó ötletekkel nem lehet keretrendszerek „börtönében” előrukkolni. Kreativitásra akár a káosz is jobb lehetőséget teremt. Különösen fontos a képzelőerő, az ambíció, az álmodozás,... RÉSZLETEK
A dolgozók több mint fele szerint hátrányba kerülhet a munkaerőpiacon az AI miatt A kutatás szerint a marketing és a gyártás az AI leggyakoribb alkalmazási területe. RÉSZLETEK
Majdnem kétszer több turista érkezhetne Budapestre, 6 ezer milliárd forintot költhetnének A magyar fővárosnak tovább fejleszthető a marketingtevékenysége, szabadidős és kulturális, illetve prémium értékajánlata. RÉSZLETEK
A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek „Az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítjük meg a vásárlást.” RÉSZLETEK
Fókuszban a vevőszerzés A vállalkozásösztönző program azzal a céllal indított idén országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését. RÉSZLETEK
A kkv-k a marketingben is használják már a mesterséges intelligenciát Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka oldalról is. Ebben RÉSZLETEK
Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta... RÉSZLETEK
Nemzetközi fókuszban a „zöld” marketingüzeneteket vizsgáló GVH-elemzés Európa-szerte vizsgálják a környezetre vonatkozó állítások fogyasztókra gyakorolt hatását. RÉSZLETEK
A marketing és kommunikáció idei pillérei: kulcs az alkalmazkodóképesség és az adatalapú működés A Marketing Döntéshozók Klubja összefoglalta, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló évben. RÉSZLETEK
Kevés hazai építőipari cég épít a tudatos kommunikációra Miközben az építési vállalkozók fontosnak tartják a tudatos kommunikációt, más iparágakhoz képest keveset tesznek érte – derül ki abból a felmérésből, amelyet az ÉVOSZ Média Tagozata végzett. RÉSZLETEK
Györke Zoltán: Minden üzleti siker csapatmunka eredménye Imádom a szakmámat, az üzletet, a stratégia marketinget, újabban a tanácsadást, mentorálást – mondta az Üzletemnek Györke Zoltán, az Ecommerce Hungary Egyesület nagyvállalati tagozatának elnöke. RÉSZLETEK
Györke Zoltán: Egyre fontosabb a tudatos stratégia és a marketing az e-kereskedelemben Professzionális stratégiai tervezésre, a tervek következetes végrehajtására bíztatja az e-kereskedőket az Ecommerce Hungary Egyesület, a szakma legnagyobb hazai szervezete. RÉSZLETEK
Széll Hajnalka: Számomra kulcsszó a fejlődés Minden kollégához meg kell találni a kulcsot, egyénileg kell definiálni, hogy ki, hogyan tud előre lépni – mondta az Üzletemnek Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok RÉSZLETEK