iPhone 16 Pro: Cinematic slo-mo az új reklámban Az Apple új reklámot adott ki, amely az iPhone 16 Pro és Pro Max exkluzív 4K 120fps lassított videó funkcióját emeli ki, ezzel demonstrálva a készülékek professzionális kamerarendszerét. RÉSZLETEK
Mindshare: túl olcsó a magyar média Kevesebbet költenek a cégek reklámra a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynökségének legfrissebb elemzése szerint, amely közel száz, a legnagyobb hirdető reklámköltési- RÉSZLETEK
GVH: Európa-szerte kaotikus az influenszerek reklámtevékenyége A versenyhivatal 28 magyar véleményvezér posztjait vizsgálta. RÉSZLETEK
90 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Lidl Magyarországra – Így reagált a Lidl „A piacelsőségi állítások nem voltak megfelelően alátámasztva, így megtéveszthették a fogyasztókat”. RÉSZLETEK
Az Apple iPhone 15 hirdetése az új kamerafunkciót mutatja be Bármely iPhone 15 modellen a felhasználók egy személy, egy kutya vagy macska képét portrévá alakíthatja a kép feldolgozása után. Menő. RÉSZLETEK
Bartha Péter: Nagy ügyfelek bizalmát élvezzük Személyes célom, hogy a cégvezetést majd a most formálódó erős, szakmai menedzsment vegye át tőlem – mondta az Üzletemnek Bartha Péter, az Armadillo Kreatív Ügynökség ügyvezetője. RÉSZLETEK
Az új Apple klip a leghosszabb üzemidejű iPhone-t reklámozza A következő generációs iPhone-modellek várható szeptemberi bemutatása felé fordul az óra, az Apple nem egy, hanem két új reklámmal szállt az éterbe, hogy megpróbálja rávenni a fogyasz RÉSZLETEK
Szigorodik a reklámetikai kódex A reklámszakma június végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben. Számos iparágnak RÉSZLETEK
Dentsu: idén globálisan 3,3 százalékkal bővülhet a reklámpiac A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 727,9 milliárd dollárt, ami 3,3 százalékos bővülést jelent az előző évi 704,9 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu előrejelzésében. RÉSZLETEK
Megtévesztették a fogyasztókat a Norbi Update termékek hatásairól, 40 millió a bírság A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata megállapította, hogy a Norbi Update termékek forgalmazója több szempontból is megtévesztette a fogyasztókat többek között a termékek hatásairól, összetételéről, RÉSZLETEK
GVH: sokszor zavarosak a „zöld” reklámüzenetek A Gazdasági Versenyhivatal gyorsvizsgálata alapján a vállalkozások fenntarthatóságra utaló reklámkommunikációi sok esetben nem párosulnak a fogyasztók számára könnyen elérhető és releváns alátámasztással. RÉSZLETEK
Vizsgálódik a GVH: gyógyír a másnaposságra, vagy a fogyasztók megtévesztése? A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított egy üdítőital forgalmazóival szemben, mivel a másnaposság tüneteinek enyhítését ígérő reklámjaik vélhetően megtévesztették a fogyasztókat. RÉSZLETEK
Nem kellett Nagyítóval keresni a támogatokat a TV2-nél A legtöbb cég által támogatott műsor a TV2 Nagyító c. magazinja volt 2021 második felében, elkészítését 116 cég támogatta RÉSZLETEK