Ezek voltak a legnépszerűbb marketingeszközök a magyar kkv-knál 2024-ben

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.

Legnépszerűbb kkv marketingeszközök 2024-ben:

1. Facebook

2. Honlap

3. Instagram 

4. Ajánlás 

5. Mesterséges intelligencia 

6. Google 

7. Hírlevél 

8. Ajánlat 

9. Keresőoptimalizálás 

10. TikTok 

A magyar kkv-k körében továbbra is a Facebook a legnépszerűbb marketingplatform, amelyet a megkérdezett vállalkozások 78 százaléka használ marketing célokra. A második helyen stabilan a saját honlap áll, az Instagram egy helyet javítva a harmadik helyre lépett elő.

A Facebook...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.