Mennyit keresnek a marketingesek 2025-ben?

Az automatizáció és a mesterséges intelligencia a marketinges szakmát is jelentősen formálja. Hogyan alakultak a fizetések olyan pozíciókban, mint a social media manager, a brand manager vagy az e-kereskedelmi specialista?

Idén februárban tette közzé bérezési tanulmányát a Hays Hungary HR szolgáltató. A korábbiakban foglalkoztunk a HR-es, a pénzügyi, mérnöki, értékesítési területen és az üzleti szolgáltatóközpontokban (SSC) elérhető fizetésekkel. Most a sorozatot a marketinggel folytatjuk.

“Mivel már szinte minden digitális a marketing területén, adat alapon értékelnek és optimalizálnak, ezért a marketingeseknek érteniük kell ezekhez” - írja bevezetőjében Moldován Krisztián, aki szerint idénaz AI-szakértők és az automatizálási szakemberek iránti kereslet növekedni fog. A megfelelően képzett szakemberek megtalálása lesz a legnagyobb kihívás.

Ugyan 2024 a költségcsökkentés éve volt, a cégek...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.