A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek „Az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítjük meg a vásárlást.” RÉSZLETEK
Dancsó, Forstner, Fördős, Halmi, Kása, Strenner: influenszerek a GHV célkeresztjében Versenyfelügyeleti eljárásokat indított a GVH hat hazai influenszerrel, számos hirdető céggel, illetve közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának RÉSZLETEK
GVH: Európa-szerte kaotikus az influenszerek reklámtevékenyége A versenyhivatal 28 magyar véleményvezér posztjait vizsgálta. RÉSZLETEK
Ezrek követik a sommelier-influenszert Kovács Antal szerint nem elég, ha valaki jól tud dekantálni. RÉSZLETEK
Mire kell figyelniük a véleményvezéreknek? Milyen szabályoknak kell megfelelniük az influenszereknek, véleményvezéreknek? Kinek a felelőssége, ha az influenszer nem tünteti fel egyértelműen a hirdetést? Ezekre a kérdésekre is választ RÉSZLETEK
Idén 5 milliárdra nőhet a közösségi média felületeken vásárlók száma A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik közösségi média felületeken vásárolnak. RÉSZLETEK
Influenszerek adózása: feketén vagy fehéren? A közösségi hálókon keresztül milliókhoz lehet eljutni egy-egy jól célzott üzenettel, amely komoly jövedelmet is hozhat. Az adózás ezeket a jövedelmeket sem kerüli el – nem mindegy azonban, hogyan RÉSZLETEK
Már egymilliárdan regisztráltak a TikTokra a világon A világon már több, mint 4,5 milliárdan használják rendszeresen a közösségi médiát, átlagosan naponta közel 2,5 órát. A videós tartalmak és platformok (TikTok, Instagram Reels) egyre dominánsabban RÉSZLETEK
Hatékonyabb és olcsóbb mikroinfluenszerekkel dolgozni A Magyar Marketing Fesztivál szervezői összegyűjtötték az idei év legfontosabb üzleti és marketingtrendjeit. RÉSZLETEK