A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek „Az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítjük meg a vásárlást.” RÉSZLETEK
A GVH 126 millió forint bírságot szabott ki egy cseh online lámpakereskedőre A vállalkozás megtévesztő árfeltüntetési gyakorlatával és a weboldalon megjelenő sürgető üzenetekkel tévesztette meg a fogyasztókat. RÉSZLETEK
GVH: gyakran az árak tömkelegével vonják el a vásárlók figyelmét Három vizsgálatot is indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a hazai online ruha- és cipőkereskedelem jelentős szereplőivel szemben. Vélhetően mindhárom cég a vásárlók számára megtévesztő módokon RÉSZLETEK
Ezeket a cégeket ellenőrzi kiemelten a következő időszakban a NAV Nem csökken a visszaélések száma az internetes kereskedelemben, így az adóhatóság is egyre több ellenőrzést indít a fogyasztóknak, a tisztességes kereskedőknek és a költségvetésnek is kárt okozó... RÉSZLETEK
Így figyeli a „NAV-testvér” az online piactereket A NAV szünet nélkül monitorozza az online piactereket, közösségi oldalakat, amelyeken egyre nagyobb volumenű az e-kereskedelem, az utóbbi években ipari méreteket öltött az a sajátos reklámözön, RÉSZLETEK
Nem riadnak vissza a sötét gyakorlatoktól az európai webáruházak Az „online ellenőrzési akció” során átvilágított 399 európai webáruházból 148 alkalmazott manipulatív gyakorlatot. RÉSZLETEK