Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt öt évben a vállalati kommunikációs csapatot vezette, számos szemléletformáló kampányban vett részt, legyen szó széles körben sikeres vagy szervezeten belüli projektről, büszkén tekint vissza az új kihívások küszöbén.

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep. Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti.

Lilla az elmúlt évek alatt, a különböző kommunikációs területeken folytatott munkája során átfogó rálátást nyert a Decathlon célkitűzéseire és víziójára, ami nagy segítséget nyújt számára a márka életében következő változások menedzselésében....

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.