A marketing és kommunikáció idei pillérei: kulcs az alkalmazkodóképesség és az adatalapú működés
A Marketing Döntéshozók Klubja összefoglalta, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló évben.
Milyen környezetben működünk?
Tudatos fogyasztó – „józan” vásárlás: Érzékelhető, hogy az inflációt követően a fogyasztók „hozzászoktak” ugyan a magasabb árakhoz, de ezzel együtt „hozzászoktak” a takarékosabb és józanabb életmódhoz és fogyasztáshoz is. Ennek hatására sokkal tudatosabbak a vásárlók és a fogyasztók, a gazdasági körülmények kedvezőtlen hatásai miatt megfontoltabban és lassabban döntenek. Azok a márkák, amelyek kihasználják az új technológiák erejét és úgy figyelnek oda a személyre szabás árnyalataira, hogy közben szolidárisak, meglátják például a rövid formátumú tartalmak erejét és esetleg még tágabb közösségekben is gondolkodnak, valószínű eredményesebbek lehetnek.
Hogyan változik a márkakommunikáció fókusza?
Releváns márkák kerestetnek: Egyre inkább felértékelődik,...