Hatékonyabb és olcsóbb mikroinfluenszerekkel dolgozni
A Magyar Marketing Fesztivál szervezői összegyűjtötték az idei év legfontosabb üzleti és marketingtrendjeit.
A koronavírus-járvány hatására egy év alatt közel 35-szörösére ugrott globálisan az online videókonferenciák használata. Bár a pandémiának lassan vége lehet, kutatások alapján a megkérdezettek közel fele a jövőben is fogja használni a videókonferenciákat – írja a Computerworld.
Bár sok cég tiltja az online konferenciák szponzorációját, egy kkv számára számos lehetőség rejlik online eseményekkel történő partnerkapcsolatban.
Mivel a blog- és influenszeripar exponenciálisan nőtt, javasolják, hogy hosszabb és tanulságosabb tartalmakon dolgozzanak, mivel ezek kiváló eszközök az erős SEO-hoz, a tartalom terjedéséhez, gondolatok ébresztéséhez és a bizalom megalapozásához.
[cikkbanner]
A minőség egyre fontosabbá válik, ezért kerülni kell a középszerű tartalmak közzétételét, a fogyasztók elvárásai...