A reklámköltések növekedése jövőre elérheti a 9 százalékot Magyarországon Az EU- és önkormányzati választások, a labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az olimpia is ad majd egy-egy időszakos lökést a magyar reklámpiacnak. RÉSZLETEK
Dentsu: 10 iparági trend formálja a médiaipart a következő időszakban Tíz fő médiaipari tendenciát vizsgált a dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat legújabb elemzésében. RÉSZLETEK
Dentsu: idén globálisan 3,3 százalékkal bővülhet a reklámpiac A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 727,9 milliárd dollárt, ami 3,3 százalékos bővülést jelent az előző évi 704,9 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu előrejelzésében. RÉSZLETEK
Idén 741 milliárd dollárt költhetnek reklámra a világon A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben. RÉSZLETEK
A digitális reklámok részaránya idén meghaladhatja az 55 százalékot Idén várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt a globális reklámköltések összértéke, ami 9,2 százalékos növekedést jelent az előző évi 682 milliárd dollárral szemben – olvasható a dentsu globális RÉSZLETEK