PwC-felmérés: A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat „Magyarországon az áringadozások egyre inkább befolyásolják a vásárlóerőt, ami nemcsak a fogyasztói költéseket, hanem a kiskereskedelmi szektor stratégiáit is érinti.” RÉSZLETEK
Új szintre lépett a verseny a magyarországi <br>e-kereskedelemben A magyar e-kereskedelmi szektor tavaly újabb pozitív évet zárt: 2024-ben a magyar vásárlók által online rendelésekre költött bruttó forgalom elérte az 1945 milliárd forintot, ami 15 százalékos RÉSZLETEK
A digitális fizetési piac legfontosabb trendjei Hol és hogyan fizetünk, milyen lehetőségeket kínálnak a pénzügyi szolgáltatók online vásárlásra, ezek milyen szabályozói megfelelésekhez igazodnak, és mekkora költségekkel járnak – ezekre a kérdésekre RÉSZLETEK
Tudatosabb vásárlókat és 160 milliárdos forgalmat hozhat az idei Black Friday Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150–160 milliárd forintot – derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország RÉSZLETEK
GKID-Mastercard: 8,5 százalékkal nőtt 2023-ban az e-kereskedelem forgalma A magyar e-kereskedelmi piacon működő webáruházak által kiszolgált online rendelések száma 2023-ban meghaladta a 83 milliót, értéke mintegy 1474 milliárd forintot tett ki, 8,5 százalékkal nőtt RÉSZLETEK
A pandémia után a BNPL-szolgáltatások adhatnak új lökést a magyar e-kereskedelemnek Tavaly jelentek meg Magyarországon az első vedd most, fizess később, vagyis BNPL (buy now, pay later) fizetési szolgáltatók. Az újnak számító fizetési megoldás elterjedéséből hasznot húzhatnak RÉSZLETEK