Ismét indul az ösztöndíjas Net-Coach képzés Októbertől ismét indul az ösztöndíjas Net-Coach képzés - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szerdán az MTI-vel. RÉSZLETEK
NMHH: 21 ezer forint volt 2023-ban az „átlag magyar háztartás” hírközlési kiadása A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint a hírközlési szolgáltatásokra, azaz mobiltelefonra, internetre, tévé-előfizetésre és otthoni (vezetékes) telefonra átlagosan 20 900 forintot RÉSZLETEK
A magyar internetezők harmada már használta aktívan a mesterséges intelligenciát Magyarországon is versenyhátrányba kerülnek azok a munkavállalók, akik nem képesek alkalmazni a mesterséges intelligenciát (MI), és azok a médiavállalatok, amelyek nem integrálják az új technológiákat RÉSZLETEK
Karácsonyi levél- és csomagfeladás: a legfontosabb tudnivalók A postafelügyeletet ellátó Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság jó tanácsai. RÉSZLETEK
Közel négy órát okostelefonozik naponta a 8–15 éves „átlag magyar” A 8–15 éves korosztály tagjai átlagosan napi 234 percet, azaz naponta csaknem 4 órát töltöttek 2022-ben az okostelefonjuk képernyője előtt – olvasható az NMHH évkönyvében. RÉSZLETEK
„Mást bántani nem menő”: új kiadvány NMHH-tól Kutatások szerint minden hatodik 15–16 éves gyereknek volt már része online bántalmazásban, ezért kiemelten fontos a cyberbullying kérdéskörével foglalkozni. RÉSZLETEK
Netflix, HBO Max, Disney+ Magyarországon: friss adatok az NMHH-tól A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felmérése szerint a háztartások 44 százaléka néz filmeket vagy sorozatokat a streamingcsatornákon. Az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések RÉSZLETEK
Tiltás helyett használjátok okosan: 10 tipp az egész családnak Minél inkább tiltod, annál inkább használni akarja majd a gyereked az okoseszközöket. Hogyan lehet elérni, hogy minimálisan, és csak jó dolgokra használja? Mutatunk 10 jó tippet hozzá. RÉSZLETEK
Mobiltelefon-használat külföldi nyaraláskor: jó tanácsok az NMHH-tól Tavaly július óta újabb, a fogyasztókat még jobban védő roaming-szabályok vannak érvényben – hívta fel a figyelmet NMHH. RÉSZLETEK
Mobilpiac: NMHH-összefoglaló a kínálat változásáról Az NMHH a négy legjelentősebb szolgáltató – a Magyar Telekom, a Vodafone, a Yettel és Digi – kínálatának 2022. második félévi alakulásáról számolt be. RÉSZLETEK
Az európai átlagnál 20 perccel többet beszélnek mobiltelefonon a magyarok A magyarok havonta átlagosan 247 percet beszélnek mobiltelefonon, ami a jövőben várhatóan tovább emelkedik. RÉSZLETEK
Március végéig vehető igénybe a támogatás a régi mobilkészülékek cseréjéhez Március végén ér véget a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság mobilkészülék-csere támogatási programja. Így már csak néhány hétig lehet kihasználni azt a 40 ezer forintos kedvezményt, melyet RÉSZLETEK
Háztartásonként havonta több mint 18 ezer forintot költünk médiára A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felmérése szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk. RÉSZLETEK
Vizsgálatot indított az NMHH a Magyar Telekom szerződésmódosítása miatt A Magyar Telekom úgy tájékoztatta előfizetőit a nullás díjszabású ajánlatok kivezetéséről, hogy az ismertetőkből hiányzott a jogszabály szerinti kötelező tartalmi elemek nagy része, és az előfizetőket RÉSZLETEK
Megújult a végleges adattörlési szolgáltatás Amennyiben a fogyasztó tartós adathordozó eszköz vásárlásakor nem kapott adattörlő kódot a kereskedőtől, úgy azt 2023. január 1-jétől az NMHH-tól igényelheti, a vásárlásról szóló eredeti bizonylat RÉSZLETEK
Távközlési díjak: mit érdemes tudni az inflációkövető korrekcióról? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság azt javasolja az előfizetőknek, hogy kísérjék figyelemmel a szolgáltatók szerződésmódosításra vonatkozó értesítéseit, és ha a megváltozott feltételeket RÉSZLETEK
700 helyen már várják a mobilkészüléküket lecserélőket A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tematikus aloldalán térképen kereshető a közel 700 regisztrált üzlet, az igénylés folyamatán pedig kisfilm vezeti végig az érdeklődőket. RÉSZLETEK
Nem kellett Nagyítóval keresni a támogatokat a TV2-nél A legtöbb cég által támogatott műsor a TV2 Nagyító c. magazinja volt 2021 második felében, elkészítését 116 cég támogatta RÉSZLETEK