Több terméket megtévesztően reklámozott a Mediashop és a Telemarketing International Kft., büntetett A GVH Versenytanácsa a két vállalkozással szemben összesen 113 millió forint bírságot szabott ki. RÉSZLETEK
Megtévesztette a fogyasztókat a Magyar Telekom, bírságolt a GVH A Gazdasági Versenyhivatal közel 22 milliós bírságot szabott ki a Magyar Telekomra, amiért tisztességtelenül népszerűsítette ügyfelei körében egyes, hűségvállaláshoz kapcsolódó mobilnet-kedvezményeit. RÉSZLETEK
Európai Parlament: „Vége lesz a valótlan és megtévesztő állítások kavalkádjának” Az Európai Parlament támogatja a termékek ökocímkéinek és tartósságának a javítására, illetve a környezetbarát jellegre utaló megtévesztő állítások tilalmára vonatkozó javaslatot. RÉSZLETEK
Megtévesztően ígértek „különleges árelőnyt”: vizsgálódik a GVH A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége ellen, mivel valószínűleg a fogyasztókat megtévesztve reklámozták elektromos gyomirtó készüléküket. RÉSZLETEK