Megtévesztően ígértek „különleges árelőnyt”: vizsgálódik a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége ellen, mivel valószínűleg a fogyasztókat megtévesztve reklámozták elektromos gyomirtó készüléküket.

A nemzeti versenyhatóság eljárást indított a Telemarketing International Kft.-vel és osztrák anyacégével, a Mediashop GmbH-val szemben, mivel a cégek valószínűsíthetően tisztességtelenül reklámozták elektromos gyomirtó készüléküket országos televíziócsatornákon, valamint direkt marketing eszközökkel.

A GVH gyanúja szerint a cégek megtévesztően ígérték a Hammersmith Bionic Burner elektromos gyomirtó különleges árelőnyét. Emellett a reklámok valószínűleg valótlanul keltették azt a látszatot, hogy a kedvezményes ajánlat csak korlátozott ideig él, így tisztességtelenül késztethették a fogyasztókat azonnali döntéshozatalra. A cégek azt is állították, hogy az elektromos gyomirtó grill- és kandalló...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.