A YouTube változtatott a hirdetések átugrásán A YouTube frissítette a hirdetések kihagyására szolgáló gomb működését, amit sok felhasználó észrevett az elmúlt hetekben. RÉSZLETEK
Google és Meta alkalmazottak buktak le, hogy tinédzsereket céloztak meg hirdetési trükkökkel Egy Google és Meta alkalmazottakból álló csoport titkos hirdetési kampányt indított, amely a 13-17 éves korosztályt célozta meg a YouTube-on. RÉSZLETEK
Lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet áprilisban Áprilisban országszerte több mint 34 ezer eladó lakáshirdetést adtak fel a tulajdonosok és ingatlanközvetítők. RÉSZLETEK
Tisztábban láthatnak a fogyasztók – az optikai webáruház javította megtévesztő reklámjait Hasznosnak bizonyult a Gazdasági Versenyhivatal eljárása, az eOptika szemüveg- és kontaktlencse webáruház üzemeltetője módosította a jogsértő hirdetéseit. RÉSZLETEK
Vigyázz! Több mint 60.000 Android app lehet bűnös Az adware egy olyan szoftvertípus, amelyet arra terveztek, hogy pénzt keressen a rosszfiúk számára úgy, hogy hirdetéseket futtat az okostelefonok előterében vagy hátterében, amelyekre az ad RÉSZLETEK
25 milliós büntetést kapott a 21 hónapig tisztességtelenül hirdető szőnyegkereskedő A Gazdasági Versenyhivatal 25 millió forint bírságot szabott ki egy vállalkozásra, amiért a fogyasztókat számos szempontból megtévesztve reklámozta keleti szőnyegeit. RÉSZLETEK
Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. RÉSZLETEK
A GVH egy év után megszüntette az eljárást az ingatlan.com üzemetetőjével szemben A Gazdasági Versenyhivatal lezárta a vizsgálatot az ingatlan.com üzemeltetőivel szemben, mert nem bizonyosodott be a versenyfelügyeleti eljárás megindításakor feltételezett jogsértés. RÉSZLETEK
Vége van az aranykornak az e-kereskedelmi piacon? Az elmúlt években megszokott volt, hogy az online eladások rekordokat döntöttek a kereskedelmi szektorban a karácsonyi szezonban, tavaly decemberben viszont elmaradtak a csúcseredmények. RÉSZLETEK
Sokat nyerhet, aki a közösségi médiában hirdet Még jobban tarol a koronavírus-járvány megjelenése óta az online vásárlás, a minden korábbi módszernél hatékonyabb, közösségi platformokon megjelenő hirdetéseknek is köszönhetően. Az átalakulás RÉSZLETEK