Visszavonulás, állóháború, kitörés - céges stratégiák járvány idején
Magántaxisból kis logisztikai cég, beszállítóból önálló kereskedelmi vállalkozás, virágüzlet helyett helyben termesztett árukra alapozó zöldséges, kiszállítás és digitalizáció. Stratégiák, kitörési lehetőségek, amiket egyes vállalkozóknak, vállalkozásoknak, gyakran a generációk együttműködése révén sikerült megvalósítaniuk a túlélés érdekében. A járványhelyzettel járó erősen korlátozott mozgástér és a fenyegetettség innovatív megoldásokra kényszerítette a cégeket, és megerősödtek az együttműködésekre épülő hálózatok – állapítja meg a Budapesti Metropolitan Egyetem professzora által vezetett, mélyinterjúkra épülő kutatás.
A COVID-19 járványhelyzethez a cégek különböző stratégiákkal igyekeztek alkalmazkodni. Dr. habil Noszkay Erzsébet professzor, a Metropolitan Egyetem tanára, a METU Üzleti Tudományok Intézete oktatója, munkatársai és hallgatói bevonásával azt vizsgálta, hogy a cégek milyen...