Van még az országban munkaerő-tartalék?

A külföldi vendégmunkások behozatalával Magyarország lemond a potenciális munkaerő-piaci tartalékokról. A BKV sofőrképzési programja egy követendő példa lehet, de az aktuális gazdasági helyzet mellett több oka is van annak, hogy a munkaerő-tartalék miért nem csökken gyorsabban – olvasható a G7 portál cikkében.

A BKV sofőrképzési programja egy követendő példa lehet, de az aktuális gazdasági helyzet mellett több oka is van annak, hogy a munkaerő-tartalék miért nem csökken gyorsabban.

Nagy port kavart a hír, hogy a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) egyik legnagyobb szolgáltatója, az ArrivaBus Kft. által üzemeltetett járatokon Budapesten novembertől indonéz és fülöp-szigeteki buszsofőrök is munkába állhatnak. Később Kiss Ambrus főpolgármester-helyettes már arról nyilatkozott, hogy a BKV-nál szó sem lehet külföldi munkavállalók alkalmazásáról. Szerinte a kölcsönzött munkaerő...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.