Új marketing vezetővel dolgozik a Danone Magyarország
Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját.
Révész Richárd 15 éves FMCG és gyógyszeripari tapasztalattal rendelkezik, eredményes szakember a stratégiai, valamint operatív marketing és a kereskedelmi menedzsment területén. Nemcsak Magyarországon, de Közép-kelet Európában és a skandináv országokban is számos sikert könyvelhetett el eddigi pályafutása során, olyan kihívásokat jelentő időszakokban is, mint a koronavírus-járvány vagy a gazdasági válság.
Tanulmányait a Debreceni Egyetemen végezte, közgazdász, később pedig marketing menedzsment szakon. A diplomája megszerzése után marketinges gyakornokként kezdett a Danone-nál. 2007. és 2016. között a vállalat a marketing részlegen, számos feladatkörben tett szert tapasztalatra. Ennek eredményeként 2016-tól kinevezték a vállalat cseh és szlovák piacának kereskedelemfejlesztési vezetőjének. Ezt követően...