Új lehetőségek a kisvárosi turizmusfejlesztésben
A marketingorientált gondolkodás minden eddiginél nagyobb lehetőségeket kínál a kisvárosok számára imázsuk és turisztikai vonzerejük növelésére – állapítja meg trendelemzésében a MITTE Communications.
Magyarországon a nemzetstratégiai célkitűzések között is szerepel a hazai utazások ösztönzése, a 2030-ig terjedő időszakra megfogalmazott, Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia kiemelt iránya a hazai régiók, mint desztinációk vonzerejének növelése. Egyre több település ismeri fel annak jelentőségét, hogy tudatos tervezéssel közelítsenek turisztikai lehetőségeik kiaknázásához.
Fókuszban az identitás
A MITTE Communications kutatást végzett, hogy azonosítsa azokat a marketing és kommunikációs jógyakorlatokat, amelyekkel hatékonyan erősíthető egy kisváros ismertsége és népszerűsége. A sikeres stratégiák a települések identitása, értékei köré épülnek, amelyek mai köntösben, modern arculati elemekben...