Új lehetőségek a kisvárosi turizmusfejlesztésben

A marketingorientált gondolkodás minden eddiginél nagyobb lehetőségeket kínál a kisvárosok számára imázsuk és turisztikai vonzerejük növelésére – állapítja meg trendelemzésében a MITTE Communications.

Magyarországon a nemzetstratégiai célkitűzések között is szerepel a hazai utazások ösztönzése, a 2030-ig terjedő időszakra megfogalmazott, Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia kiemelt iránya a hazai régiók, mint desztinációk vonzerejének növelése. Egyre több település ismeri fel annak jelentőségét, hogy tudatos tervezéssel közelítsenek turisztikai lehetőségeik kiaknázásához.

Fókuszban az identitás

A MITTE Communications kutatást végzett, hogy azonosítsa azokat a marketing és kommunikációs jógyakorlatokat, amelyekkel hatékonyan erősíthető egy kisváros ismertsége és népszerűsége.  A sikeres stratégiák a települések identitása, értékei köré épülnek, amelyek mai köntösben, modern arculati elemekben...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.