Ügyfélkapu+ vagy DÁP? – Lehetőségek az Ügyfélkapu megszűnése után

A magánszemélyeknek és a vállalkozásoknak is időben át kell gondolniuk, hogy a jövőben hogyan azonosítják magukat az állam által nyújtott elektronikus szolgáltatások igénybevétele során.

A magánszemélyeknek és a vállalkozásoknak is időben át kell gondolniuk, hogy a jövőben hogyan azonosítják magukat az állam által nyújtott elektronikus szolgáltatások igénybevétele során (Ügyfélkapu+ vagy DÁP) – hívja fel a figyelmet friss bejegyzésében Sztankó Dániel, az RSM Hungary Adóüzletágának igazgatója.

Miért szűnik meg az Ügyfélkapu?

Az Ügyfélkapu jelenlegi, egyfaktoros hitelesítési rendszere (felhasználónév és jelszó) elavultnak számít, és nem felel meg a modern digitális biztonsági követelményeknek. A változtatás célja a biztonság növelése és a közigazgatási informatikai rendszerek korszerűsítése.

Az Ügyfélkapu+ lehetőségei

Az Ügyfélkapu+ az Ügyfélkapu továbbfejlesztett, kétfaktoros azonosítást alkalmazó...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.