Ügyfélkapu+ vagy DÁP? – Lehetőségek az Ügyfélkapu megszűnése után
A magánszemélyeknek és a vállalkozásoknak is időben át kell gondolniuk, hogy a jövőben hogyan azonosítják magukat az állam által nyújtott elektronikus szolgáltatások igénybevétele során.
A magánszemélyeknek és a vállalkozásoknak is időben át kell gondolniuk, hogy a jövőben hogyan azonosítják magukat az állam által nyújtott elektronikus szolgáltatások igénybevétele során (Ügyfélkapu+ vagy DÁP) – hívja fel a figyelmet friss bejegyzésében Sztankó Dániel, az RSM Hungary Adóüzletágának igazgatója.
Miért szűnik meg az Ügyfélkapu?
Az Ügyfélkapu jelenlegi, egyfaktoros hitelesítési rendszere (felhasználónév és jelszó) elavultnak számít, és nem felel meg a modern digitális biztonsági követelményeknek. A változtatás célja a biztonság növelése és a közigazgatási informatikai rendszerek korszerűsítése.
Az Ügyfélkapu+ lehetőségei
Az Ügyfélkapu+ az Ügyfélkapu továbbfejlesztett, kétfaktoros azonosítást alkalmazó...