Tőkehiány fékezi a magyar vállalkozásoknál az innovációt
Friss Billingo-kutatás: alig minden második cég fejlesztett az utóbbi két évben.
A Billingo legújabb kutatásában az innovációs tevékenységhez való hozzáállást vizsgálta meg saját felhasználói körében. A kutatás eredményei rávilágítottak arra, hogy milyen nehézségekkel szembesülhetnek a hazai vállalkozások, amikor valamilyen új, az eddigiektől eltérő folyamatot szeretnének bevezetni, legyen ennek oka költséghatékonyság vagy a munkaerőhiány. Azok pedig akik a bevezetés mellett tették le a voksukat, a legtöbb esetben ezt nem bánták meg, sőt, már a következő fejlesztést tervezik.
Minden második cég vágott csak bele
A felmérésben résztvevők 46 százaléka döntött úgy az elmúlt két évben, hogy valamilyen innovatív megoldással támogatja saját folyamatait a hatékonyság érdekében. Az is kiderült, hogy azok az egyéni vállalkozók voltak a leginnovatívabbak, akik elsősorban kereskedelemi területen vagy...