Tévedés ne essék, a Samsung előfizetést akar eladni Önnek
Úgy tűnik, hogy szinte minden vállalat azt szeretné, ha előfizetéses szolgáltatást kínálna vásárlói számára.
Az ismétlődő bevétel nagy dolog a technológiai óriások számára, és a Samsung nagyon keményen próbálkozik saját létrehozásával. Ha sikeresek, az előfizetéses szolgáltatások olyanok, mint egy aranybánya, mivel számos előnyt kínálnak, beleértve a folyamatos havi bevételi forrást, a felhasználó fizetős szolgáltatás iránti elkötelezettségének egyszerű módját, valamint további okot a felhasználók számára a vásárlásra és hogy maradjon a márka ökoszisztémájában – gondoljon az Apple Musicra és az iCloudra.
A Samsungnak nincs ilyesmi. De nincs híja a próbálkozásnak. A Samsung Cloud előfizetés alapú bevételi forrást biztosított a cégnek, amíg a Samsung le nem állította a szolgáltatást, és lecserélte a Microsoft OneDrive-jára, például a galéria biztonsági mentéseihez.
Úgy tűnik, hogy manapság...