Teljes arculatváltás a Pajzos Tokajnál

A Pajzos Tokaj november 24-én rendhagyó borkiállítás keretén belül a Bárkert Bistróban mutatta be új arculatát és megújult márkáját.

A Pajzos Tokaj november 24-én rendhagyó borkiállítás keretén belül a Bárkert Bistróban mutatta be új arculatát és megújult márkáját. 

[kep2:134322]

Az újragondolt arculat minden elemében egységes, modern és letisztult, a teljes körű rebranding mellett a borászat marketingstratégiája és termékportfóliója is megújult, átlátható termékskálája több értékesítési csatornán, szélesebb célcsoport számára lett elérhető.

[kep2:134320]

„A piaci elemzéseket követően egyértelművé vált számunkra, hogy egy olyan prominens márkát kell felépítenünk, amely a tokaji borok büszke nagykövete lehet. A cél megvalósítása érdekében a felső szegmensben található, prémium „Pajzos Tokaj” márkanév alá vontuk be a kiskereskedelemi csatornába értékesített, jó ár-érték arányú „Megyer Tokaj”...

Tovább a teljes cikkhez a gusto.hu oldalon.