Tejágazat: újabb 3 évig kötelező befizetni a marketing alapba

A tejágazati Marketing Alap célja a fogyasztók több, gyakoribb és tudatosabb tej- és tejtermékfogyasztásra való ösztönzése.

Értékelve a tejszektor közösségi marketingtevékenységének eddigi eredményeit és támogatva a szakmaközi szervezeti ágazati önszabályozásokat, egy AM rendelet révén további három évre fenntartják a Marketing Alapba történő, ágazati szereplők általi befizetés kötelezettségét – olvasható az Agrárminisztérium közleményében.

A tejágazati Marketing Alap célja a fogyasztók több, gyakoribb és tudatosabb tej- és tejtermékfogyasztásra való ösztönzése, a gyermekek, valamint a fiatalok tej- és tejtermékfogyasztásra motiváló nevelésének támogatása. A forrásoknak köszönhetően lehetőség nyílik a segítségnyújtásra is az egészségtudatos táplálkozás kialakításában a tej és tejtermékek fogyasztásának megszerettetésével, illetve a tejtermékek sokféleségének és egészséges táplálkozásban betöltött...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.