Te fizetsz szóköz lenyomásért a versenyszférában?

Abban biztosak lehetünk, hogy üzleti környezetben nincs az a vevő, amely fizetne a szóközlenyomás műveletéért és az arra szánt időért. Pedig naponta milliók kreálnak munkaidőben új, friss szóközöket, ami Lean management szempontjából a veszteséggyártás egyikeként fogható fel, amit ipari környezetben leginkább elkerülni, de léte esetén leginkább felismerni és likvidálni szeretünk - kezdi írását Jagudits Ákos, az Astotec Automotive autóipari beszállító HR managere.

"Abban biztosak lehetünk, hogy üzleti környezetben nincs az a vevő, amely fizetne a szóközlenyomás műveletéért és az arra szánt időért. Pedig naponta milliók kreálnak munkaidőben új, friss szóközöket, ami Lean management szempontjából a veszteséggyártás egyikeként fogható fel, amit ipari környezetben leginkább elkerülni, de léte esetén leginkább felismerni és likvidálni szeretünk" - kezdi írását Jagudits Ákos, az Astotec Automotive autóipari beszállító HR managere.

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.