Takarékosságra tanítja a magyarokat a Magyar Nemzeti Bank

Sok kicsi sokra megy címmel indította el az MNB a lakossági megtakarításokat támogató új pénzügyi fogyasztóvédelmi kampányát.

Pénzügyi sikereink döntően mindennapi szokásainkon múlnak, befektetési ismereteink csak 20 százaléknyi szerepet játszanak ebben. Célszerű megkísérelni egy évre előre tervezni pénzügyeink kapcsán, figyelve a fix nagyobb kiadásokra (pl. iskolakezdés, ünnepek) és felkészülve az esetleges váratlan helyzetekre (például elromlik a hűtő). Ezután az év során havi bontásban folyamatosan jegyezzük le bevételeinket és kiadásainkat, s utóbbiak kapcsán próbáljuk meg megszüntetni a „pénznyelő”, fölösleges költségeket – olvasható a Magyar Nemzeti Bank „Sok kicsi sokra megy” megtakarítási kampányának honlapján.

Többletmunka és erőfeszítések nélkül is anyagi tartalékot gyűjthet a családunk, ha például olcsóbb internet- vagy mobilcsomagra váltunk át a kihasználatlan drágábbról, vagy...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.