Széll Hajnalka: Számomra kulcsszó a fejlődés

Minden kollégához meg kell találni a kulcsot, egyénileg kell definiálni, hogy ki, hogyan tud előre lépni – mondta az Üzletemnek Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

Széll Hajnalka szeptember eleje óta részben új pozícióban dolgozik az Auchannál: hozzá tartozik a vállalat kommunikációjának minden ága. Ennek kimondottan örül, mert nagyon közel áll hozzá a márkamarketing. Úgy gondolja, a legjobb munkahely vagy pozíció is unalmas lehet egy idő után, ez ellen folyamatos fejlődéssel igyekszik tenni. Ha érdekli, hogyan fér meg Hajnalkánál egymás mellett a sport, a kert és a desszert, a választ elolvashatja az Üzletem sorozatának 493. interjújában.

Milyen távra tervez?

– Hosszú távra, és ennek az az oka, hogy szerencsére esélyem sincs belefásulni a feladataimba. Az Auchannál mindig megkaptam a tanulás, a fejlődés és a megújulás lehetőségét, és ez számomra...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.