SSC szakkifejezések kislexikonja
Mit jelent az AHT, a CX, az at home modell, a hanganalízis, az omni-csatorna és a voicebot? A szolgáltató központok vagyis a Shared Service Centerek (SSC) szakkifejezéseit gyűjtötte össze és magyarázza meg a United Call Centers.
Bizonyára sokan emlékeznek a Monty Python-csoportnak arra a jelenetére, amelyben a különösen belterjes nyelvezetet használó vadászpilóták végül már egymás szakzsargonját sem értik. A magunk részéről szeretjük megkönnyíteni mind kollégáink, mind partnereink életét, ezért most közreadott szakszótárunkban olyan kifejezéseket és meghatározásokat fordítunk le hétköznapi nyelvre, melyek időről időre felmerülnek mindennapi feladataink kapcsán, és amelyek ismerete egyaránt hasznos lehet azoknak, akik ezen a területen dolgoznak, és azoknak is, akik esetleg szeretnék kiszervezni ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladataikat.
Természetesen nem állítjuk, hogy a világon mindenhez...