SSC-k tabuk nélkül: Még mindig kevés a tudás arról, hogy mit is jelent szolgáltató központban dolgoz
Pedig a szolgáltató szektor az egyik legdinamikusabban fejlődő gazdasági ág, és felmérések szerint szeretnének sokan ezeknél a cégeknél dolgozni. Ugyanakkor számosan csak az anyacég nevét ismerik, hogy mit kell csinálni az adott SSC-ben vagy BSC-ben (Business Service Center) azt már kevesebben tudják. Vagyis az iparág egyik legfontosabb feladata a felvilágosítás, a munkáltatói márkaépítés, ha be akarják vonzani a tehetségeket.
Ez derült ki azon a panelbeszélgetésen, amit a HOA szervezett a szakma öndefiníciójáról, hogy ki fér bele és ki nem ebbe az iparágba, hogyan lehet bevonzani és megtartani a tehetséges munkavállalókat egy folyamatosan formálódó iparágban, ahol a nyelveken túl egyre nagyobb a hozzáadott értéket teremtő feladatok aránya. A program résztvevői Slomska Monika, a HOA elnöke, Baja Sándor, a Randstad ügyvezetője, Lenk István, az EATON ügyvezetője, Ismail Ahmed, a Knowledge Pyramid...