Segítséget kapnak a rákkal küzdő munkavállalók a Publicis Groupe Hungarynél
A Publicis Groupe Hungary az anyavállalat kezdeményezése nyomán életbe léptette a Working with Cancer programot.
Sokan nem tudják, hogy minden második embernél diagnosztizálnak rákot élete során – ez is egy ok, ami miatt a Publicis Groupe elindította az első, iparágakon átívelő koalíciót a rák és tartós krónikus betegségek munkahelyi megbélyegzésének felszámolására és a rákkal küzdő munkavállalók anyagi biztonságának és azon túlmutató támogatásának biztosítására.
A Working with Cancer program ma már nagy nemzetközi vállalatok szövetsége, amelyeket az a fogadalom egyesít, hogy a rák-, vagy egyéb tartós krónikus beteg alkalmazottaik számára a legnyitottabb, támogató és a gyógyulást elősegítő munkahelyi kultúrát építsenek ki. Olyan vezető cégek csatlakoztak a programhoz, mint a Google, a Meta, a McDonald’s, a Microsoft, a Nestlé vagy az Unilever, de a versenytárs WPP, IPG és Omnicom is.
Magyarországon...