Schvarcz Attila: A toborzásnál szintén fontos a próbavásárlás

Több mint 20 év tapasztalatunk van abban, hogy miként kell megtalálni az adott munkaerőt az adott pozícióra – mondta az Üzletemnek Schvarcz Attila, a Secret Shopping ügyvezetője.

Schvarcz Attila azt vallja, hogy nem a gyors siker a cél, hanem a folyamatos, magas színvonalat megtartó szolgáltatás. Ma már nem meglepő, hogy a próbavásárlás nem csak a kereskedelemben fontos, hanem a HR területén is. Vizsgálják, hogy egy-egy cég hogyan toboroz, eredményesek-e az értékesítők, hol akad el egy-egy folyamat. Ha érdekli, hogy Attila milyen szakmában próbálná ki magát, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 476. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Szerencsés vagyok, az elmúlt 20 évben rengeteg sikeres pillanatban lehetett részem, de ezek az utóbbi időszakban leginkább próbavásárlással foglalkozó cégünkhöz köthetőek. Pár évvel ezelőtt felismertük a piacon...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.