Rekord idő alatt fogyott el 100.000 darab az új OnePlus 13-ból Kínában
Az új OnePlus 13 okostelefon nemrégiben debütált a kínai piacon, és máris hatalmas sikert aratott: 30 percen belül 100.000 darabot értékesítettek belőle.
Az adatokat Li Jie, a OnePlus kínai elnöke osztotta meg, aki szerint a készülék ára mindössze körülbelül 30 dollárral magasabb a OnePlus 12 alapmodelljéhez képest, ugyanazzal a 12 GB RAM és 256 GB tárhely kombinációval.
Li Jie elmondása szerint a cég elsődleges célja „nagyszerű termékek készítése”. Hozzátette, hogy a felhasználók hosszabb időn keresztül használják ugyanazt a készüléket, és ritkábban váltanak új telefonra. Emellett kiemelte, hogy a chipgyártási költségek és a memóriaárak is emelkedtek, ami szintén hozzájárult a készülék árnövekedéséhez.
Hamarosan érkezhet a nemzetközi piacra
A OnePlus 13 nemzetközi megjelenésére várhatóan januárban kerülhet sor, hasonlóan a OnePlus 12-höz, amely szintén akkor indult globálisan. Ugyanakkor,...