Ötből két dolgozó szerint a közösségi média veszélyes a karrierjére
Egy friss felmérés szerint a fiatalok karrierjük előmozdítására szolgáló eszköznek tekinthetik a közösségi médiát.
Az American Staffing Association július 17-i jelentése szerint egy felmérésben az amerikai munkavállalók 44%-a szerint az aktív közösségi média jelenlét inkább árthat valakinek a karrierjének, mint segíthet rajta – írja a HR Dive.
Ezzel szemben a válaszadók 37%-a szerint az aktív közösségi média jelenlét inkább előnyös a dolgozó karrierjének.
„Az aktív közösségi média jelenlét egy pillanat alatt megalapozhatja vagy tönkreteheti az évek kemény munkáját” – mondta Richard Wahlquist, az ASA vezérigazgatója egy sajtóközleményben.
„Bár a fiatalabb generációk a közösségi médiát személyes kifejezésre szolgáló platformnak és karrierjük előmozdítására szolgáló eszköznek tekinthetik, fontos szem előtt tartani, hogy minden bejegyzésüket a potenciális munkáltatóik is látni fogják” – tette...