Öt feladat, amit már most könnyen digitalizálhatnánk a munkában
A mai napig vannak olyan feladatok, amelyeket manuálisan végzünk – ahelyett, hogy a már elérhető technológiai megoldásokra bíznánk magunkat.
Vendégfogadás
Amikor az irodába vendég érkezik, arról jellemzően személyesen, e-mailben vagy telefonon szólnunk kell a recepciónak, hogy biztosan beengedjék az illetőt. Ezt tovább bonyolíthatja, ha a vendég autóval érkezik, és parkolóhelyet is kell foglalnunk számára. Egy szolgáltatásmenedzsment-rendszer jelentősen megkönnyíti mindezt: a kollégák online felületen rögzíthetik, hogy mikor és ki érkezik az épületbe, így a recepción már egyből látni fogják, kit és hova kell irányítaniuk. Ezzel azt is elkerülhetjük, hogy hosszas e-maileket kelljen írnunk arról, hogyan kell eljutni az irodáig – illetve azt is, hogy a bejáratnál személyesen kelljen várnunk a vendégünket.
Tudásmegosztás
Régi HR-es anekdota, hogy egy új kolléga az első hónapban még költség, és...