
Olyan munkahelyet hozunk létre, ahol mi is szívesen dolgoznánk - fókuszban a munkavállalói jóllét
Közösségépítés, munkavállalói egészség, jó hangulat – ezek a céljai azoknak a kkv-knak, akik az elmúlt években elnyerték a Generali EnterPrize pályázat „Munkavállalói jóllét” kategóriájának első díját. A munkavállalók jóllétével való tudatos törődés, az ebbe való befektetés segíti a megtartást - ami különösen nagy érték hosszú betanulási folyamat után -, és a munkáltatói márka építését is, amely a kisebb városokban működve különösen fontos, hiszen a hír gyakran szájról-szájra terjed. Készítettünk egy kis körképet, hogyan építkeznek a nyertes kkv-k a cél érdekében.
A munkavállalói jóllét az utóbbi években egyre inkább fókuszba került a cégek HR stratégiájában, hiszen nagyon sok területen volt jellemző a munkaerőhiány, így döntő kérdés lett a vállalkozások számára a munkaerő megszerzése és megtartása. A munkavállalói jóllét azokban a szervezetekben kap központi szerepet, ahol emberközpontú...