Netrisk: a kampány elején többen váltottak, mint egy éve
A személyautók esetében a mostani kgfb-kampányban megkötött új biztosításokkal átlagosan 35 százalékot, azaz 17 ezer forintot spórolhatnak az érintettek; kampány első hetében az átlagdíj kevesebb mint 33 ezer forint, ami alig haladja meg a tavaly 32 ezer forintos átlagot – közölte a Netrisk.
A kötelező biztosítási kampány első hetében átlagosan 21 éves személyautókra kötöttek új szerződést az érintettek. A márkák esetében pedig a legnagyobb – 16 százalékos – arányban Suzukikra. A japán márkát követi az Opel 14 százalékkal, majd a Toyota, Ford és Volkswagen alkotta trió jön egyaránt 8 százalékkal – ismertette saját adatait a Netrisk. A gyakori márkák között ott van még a Renault, a Skoda, a Fiat, a Peugeot és a Citroën is.
„Minden érintett autósnak érdemes megnézni, hogy a meglévő biztosító ajánlata mellett a többiek milyen díjakat kínálnak. A mostani kampányban a személyautókra megkötött...