Netrisk: 14 ezer forintot lehetett megspórolni a kötelezőknél
Az idei kampányban a Suzuki, az Opel és a Volkswagen volt a három legnépszerűbb márka, ezekre a modellekre 25-29 ezer forintos éves díjjal lehetett új kötelezőt kötni.
Finiséhez érkezett az idei kötelező gépjármű felelősség-biztosítási kampány, amelyben a 2010 előtt gyártott személyautókra köthettek új biztosítást a tulajdonosok és üzembentartók. Az új biztosításra váltók száma a várakozásokkal ellentétben némileg nőtt a múlt évhez képest – közölte a Netrisk a november 27-ig, vagyis pár nappal a kampányzárás vége előtt beérkezett adatait.
Sokkal olcsóbb biztosítást hozott a váltás
Összesen több mint 21 500-an váltottak új kötelezőre, azaz többen váltanak kötelező biztosítást idén az egy évvel korábbi kampányhoz képest. Az új szerződések esetében az éves átlagdíj 30 900 forintot tesz ki.
„Az új átlagdíj 13,7 százalékkal meghaladja az újrakötéskor érvényben lévő, 27 200 forintos éves díjat....