Nem mindennapi állás: a Fordnál most a fantáziáért fizetnek
Az autógyártó óriás, a Ford Motor Company egy különleges pozícióra keres szakembert: „Nómenklatúra Stratégát” alkalmaznának, aki világszerte a márka termékeinek, szolgáltatásainak és élményeinek nevét alkotja meg. A munkakör nemcsak kreativitást, hanem stratégiai gondolkodást is igényel – a feladat a frappáns elnevezések mellett a márkaidentitás és a jogi követelmények összehangolása.
Az autógyártó óriás, a Ford Motor Company egy különleges pozícióra keres szakembert: „Nómenklatúra Stratégát” alkalmaznának, aki világszerte a márka termékeinek, szolgáltatásainak és élményeinek nevét alkotja meg.
A Ford leírása szerint az új munkatárs a Globális Nómenklatúra Igazgatójának jelentene, és a cég nemzetközi „Center of Excellence” csapatát támogatná. A feladatkörbe tartozik az elnevezési projektek teljes körű lebonyolítása az ötleteléstől a végleges név kiválasztásáig, belső...