
"Ne alkalmazz embereket!" - az AI nem kér kávét, és nem másnapos, hirdeti a cég
Ne alkalmazz embereket! – ezzel a provokatív, szándékosan felháborodást keltő gerillamarketing-kampánnyal robbant be az Artisan AI-startup. Az üzenet szerint az AI-munkatársak sosem kérnek kávét, nem panaszkodnak és nem jönnek másnaposan dolgozni. Bár sokan felháborodtak, a botrány óriási figyelmet és jelentős üzleti sikert hozott a cégnek - írja a Startups Magazine.
Provokatív, szándékosan felháborodást keltő kampánnyal robbant be egy AI-startup. Az üzenet szerint az AI-munkatársak sosem kérnek kávét, nem panaszkodnak és nem jönnek másnaposan dolgozni.
Az AI uralja a közbeszédet és egyre inkább az a félelem kerül a középpontba, hogy kiszoríthatja az emberi munkaerőt. Míg egyesek továbbra is tartanak ettől, másokat kifejezetten izgat az AI-vezérelt jövő gondolata – amit az is jelez, hogy világszerte havonta átlagosan 80%-kal nő a ‘mesterséges intelligencia munkaerő’ kifejezésre...