NAV-ügyfélfogadás és -ügyintézés az ünnepek alatt
Ügyintézés a közigazgatási szünet alatt is kezdeményezhető elektronikusan a NAV-nál. Aki személyesen keresné fel a hivatalt, az ünnepek alatt nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a honlapon, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat – hívja fel a figyelmet az adóhivatal.
A vármegyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai, a fővárosban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.), a Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága (Budapest XIII. ker., Kresz Géza utca 13-15.), valamint a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága az alábbi időben fogadják az ügyfeleket december 29. és 31. között:
– december 29. 8:30 – 12;
– december 30. 8:30 – 12;
– december 31. ZÁRVA
A 1819-es számon tárcsázható NAV-Infóvonal pedig az alábbi időszakban fogadja az ügyfelek hívásait:
– december 23. 8:30 – 13:30;
– december 29. 8:30 – 16;...
