Nagy Lehel: Nem célszerű lemondani az örökzöld marketingeszközökről
Hogyan kezdjünk neki a kommunikációs terv összeállításának, és milyen segítséget érdemes igénybe venni?
Szakértők szerint a cégeknek már novemberben-decemberben érdemes összeállítani a jövő évi üzleti kommunikációs tervet. Ha azonban ezt elmulasztottuk, érdemes januárban, de legkésőbb februárban belefogni.
„A nagy karácsonyi, újévi hajtás után egyesek hajlamosak elpunnyadni. Nem tervezik meg a kommunikációt, így az elmaradozik, rendszertelenné válik. Pedig ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani” – mondja Nagy Lehel, a Langmár Kommunikáció szakértője. Szerinte jobb egy előre elkészített tervvel nekivágni a csatának, mint a csatatéren gondolkodni a stratégián. Mint mondja, ők általában a következő 12 hónapra lefektetik a kommunikációs tervet. Igaz, fontos reagálni a felmerülő aktualitásokra is, így a stratégia minden eleme nincsen kőbe vésve.
Ha azonban nincs jó terv, a kommunikáció...