Műfüves cég kommunikációját vizsgálja a GVH
A vállalkozás ezzel az állítással is reklámozta termékeit: „A legélethűbb és legjobb minőségű pázsitok.”,
A GVH a most indult versenyfelügyeleti eljárásban a Prémium Pázsit Kft. 2020. augusztus 24. óta folytatott, a műfüves gyepszőnyegek, a mesterséges pázsitok és az ehhez kapcsolódó termékek, például műfű karbantartó gépek forgalmazásával összefüggésben alkalmazott kereskedelmi kommunikációit vizsgálja. A vállalkozás olyan állításokkal reklámozta e termékeket mint: „A legélethűbb és legjobb minőségű pázsitok.”, illetve „Magyarországon egyedülálló módon saját gyártású alapanyagokat, saját fejlesztésű szálakat, és hátlap-hordozó rétegeket gyárt.”. Ezen kommunikációs gyakorlatával a vállalkozás valószínűsíthetően megsértette a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályokat – írja közleményében a GVH.
Az ügyindítás kapcsán a GVH arra hívja fel a figyelmet, hogy vállalkozások olyan kommunikációkat tehetnek...