Módosult a Széchenyi Terv Plusz Arculati Kézikönyv: már nem a Helvetica az elsődleges arculati betűt

Változtak a kedvezményezetti infoblokk elhelyezésére, valamint a rádióhirdetésekre és a relámfilmekre vonatkozó előírások is.

Betűtípus

A hivatalos pályázati portálon megjelent tájékoztató szerint az elsődleges arculati betűtípus a Helvetica helyett a Times New Roman.

Infoblokk elhelyezése

A kedvezményezetti infoblokk elhelyezésére vonatkozó új szabályok már nem írják elő, hogy a blokkot a bal felső sarokban kell elhelyezni, ehelyett
– a szórólapokon az első oldalán kötelező elhelyezni;
– a honlapon úgy, hogy amegnyitást követően, jól látható helyen legyen elérhető;
– a kiállítási installációk (molinó, pop-up, roll-up) esetében pedig figyelemfelkeltő helyen szükséges feltüntetni.

Rádióhirdetés és reklámfilm

A rádispotban el kell hangoznia az európai uniós támogatás tényének és a Széchenyi Terv Plusz nevének. A reklámfilmben el kell hangoznia és vizuálisan is meg kell jeleníteni az európai...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.