Milyen az igazi emberközpontú munkahely?
Bár sok cég vallja magáról, hogy emberközpontú, legyen szó, akár az ügyfelekről vagy a munkavállalókról, és valószínűleg bizonyos folyamataik valóban azok, de ritka, hogy az üzleti döntéseket, esetleg a profitot is felülírhatja az emberközpontú szemlélet. Vagyis mit jelent igazi emberközpontú (Human Centric Organization) szervezetet létrehozni? Erről beszélt Jánosi Sándor, a Baker Hughes globális HR vezetője, a Business Coach Kft. által szervezett legutóbbi sHaRe program alkalmával.
A szinte folyamatos változások közepette mi lesz a vállalatok számára az a fenntartható versenyelőny, amivel a sorozatos próbatételeket, kihívásokat teljesíteni lehet? – tette fel a kérdést Jánosi Sándor. Erre sokféle választ lehet adni, de az egyik alapvető tényező az a tudásbázis, ami a cégek számára rendelkezésre áll a munkavállalóik személyében. Ha erre az erőforrásra egy vállalat vigyázni szeretne, akkor...