Mikor nem kidobott pénz a munkavállalói elégedettségi felmérés?

Az elmúlt 2 évben megnövekedett az igény a munkavállalói elégedettség mérésére, valamint arra, hogy a szervezetfejlesztési beavatkozásokat ennek eredményeire alapozzák a szervezetek. Ez nem meglepő, hiszen amellett, hogy az eredmények célzott fejlesztési tervek kialakítását teszi lehetővé, az elégedettség mérése segítségünkre lehet a munkaerő-megtartásban is, ami napjaink egyik legaktuálisabb szervezeti kihívása. Ahhoz viszont, hogy a felmérés mindezt elérje és ne csak elpazarolt erőforrás és energia legyen a szervezet számára, van néhány fontos dolog, amire nagy hangsúlyt kell fordítani. Márton Mónika és Forrási Boglárka, a Legacy tréningcég két szakértőjének írása.

A szervezetnek már a felmérést megelőzően tudatosítania kell, mire szeretné használni az eredményeket. Mikor elégedettségi felmérés elkészítését kérik tőlünk, az első dolgunk az, hogy ezeknek a céloknak a körvonalazásában támogassuk...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.