Mi jelenti a legnagyobb kihívást a kis cégek számára?
Az MBH Bank felméréséből kiderül, hogy a vállalkozók egyre nagyobb arányban használnak digitális csatornákat.
Továbbra is az energia- és alapanyagárak változása, illetve a turbulens gazdasági környezet jelenti a legnagyobb kihívást a magyar mikro- és kisvállalkozások számára - közölte az MBH Bank reprezentatív felmérése alapján csütörtökön az MTI-vel. A kutatásból kiderül, hogy az inflációs nyomás enyhült tavalyhoz képest: idén a vállalatok közel felének (49 százalékának) jelentősen, 39 százaléknak pedig kismértékben nehezítette meg az infláció a működését. Egy éve még a cégek 61 százaléka nyilatkozott úgy, hogy az infláció miatt nehéz helyzetbe került a vállalkozása. A legkisebb cégek számára a legnagyobb kihívást továbbra is a magas energiaárak jelentik. A vállalkozások 27 százaléka ezt jelölte meg első helyen a tavalyi 24 százalék után. A bizonytalan gazdasági környezetet 17 százalék...